donderdag 27 januari 2011

Knutselfrustel!

Deze week ben ik lekker vrij en ik heb alle tijd om te knutselen, heerlijk! Helaas heb ik zoveel ideeën dat er nog niets écht af is op dit moment. Toch alvast een voorproefje van waar Poldermeisje Accessoires mee aan het werk is.

Ik had nog geen speldenkussen, dus deze heb ik vanavond gemaakt. Lekker simpel, maar wel héél handig!


Onlangs heb ik ook het boek 'Eline's Huis' gekocht. Een super mooi boek vol homedecoratie om zelf te maken. Het roosje op het onderstaande hartje heb ik uit 'Eline's Huis'.




Verder ben ik druk bezig met het maken van hartjessleutelhangers, om weg te geven of cadeau te doen. Wilt u ook een leuke sleutelhanger? neem dan contact met mij op.




Veel liefs, Poldermeisje Accessoires



p.s. sorry voor de slechte foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten