zaterdag 24 december 2011

bakken en haken

Wauw, precies twee maanden geleden schreef ik voor het laatst een stukje op mijn blog. Hoog tijd voor een nieuw verslag!

Afgelopen woensdag heb ik wederom een taartworkshop gevolgd bij www.zelfeentaartmaken.nl en deze keer heb ik een kersttaart gemaakt! Morgen aansnijden, dus hopelijk smaakt het:-)

Naast dit mooie baksel heb ik ook nog, met dank aan Cake By Chantelle, kerstkoekjes versierd! Wat een kliederboel, maar erg leuk om te doen:-)




En dan mijn laatste project! Samen met Inge van Creations by Inge heb ik een workshop haken gevolgd bij Joeperdepoepske in Sneek. Wat een onwijs leuke workshop was dat! Tijdens de workshop hebben we geleerd hoe we Granny Squares moeten haken. Hier een kort fotoverslag, ik ben van plan om hier een grote sprei van te h/maken.




2 opmerkingen: